Faq
1. JAK MOGĘ SPERSONALIZOWAĆ WYBRANY PRODUKT?
Personalizacji można dokonać poprzez konfigurator dostępny przy każdym produkcie. Dzięki niemu, możesz w pełni dostosować meble do własnych potrzeb. Wybierz mebel, który Cię interesuje i personalizuj do woli! Możesz wybrać rozmiar, wybarwienie drewna, kolor tkaniny a nawet dodatki. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedniej dla siebie tkaniny lub potrzebujesz pomocy w wyborze, skontaktuj się z Nami! Pomożemy Ci stworzyć mebel dopasowany do Twojego wnętrza.
2. CZY ZAKŁADANIE KONTA JEST NIEZBĘDNE?
Rejestracja jest dobrowolna i do zrobienia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta, jednak może być przydatne. Kupując jako zalogowany użytkownik, zyskujesz dostęp do historii złożonych zamówień, gdzie na bieżąco możesz kontrolować status swojego zamówienia oraz zarządzać adresami rozliczeniowymi i dostawy.
3. GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Każda informacja na temat aktualnego statusu Twojego zamówienia, zostaje dostarczana do Ciebie drogą mailową, na adres podany przy składaniu zamówienia. Ponadto status swoich zamówień możesz sprawdzić logując się na swoje konto (jeśli takie założyłeś w naszym sklepie), borme.pl w zakładce “zamówienia”.
4. ILE WYNOSI CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Standardowy czas realizacji wynosi od 15 do 20 dni roboczych. Każdy produkt tworzymy od podstaw, na specjalne, dopasowane do Twoich potrzeb zamówienie. Chcąc utrzymywać jakość produkowanych przez Nas mebli na jak najwyższym poziomie, nie jesteśmy w stanie realizować Waszych zamówień w krótszym czasie.
5. JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY? CZY OFERUJEMY MONTAŻ MEBLI?
Dostawa naszym firmowym transportem wynosi 150 zł, niezależnie od ilości zamówionych produktów. W ramach tej usługi zapewniamy transport oraz pomoc przy wniesieniu mebli. Produkty mniejszych gabarytów, takie jak pufy, ławeczki, czy panele tapicerowane, możemy wysłać bezpłatnie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Montaż mebli jest usługą dodatkowo płatną. Możliwe jest to po wcześniejszym uzgodnieniu.
6. CZY KUPOWANE MEBLE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ?
Wszystkie nasze meble objęte są 24- miesięczną gwarancją. Przez cały okres gwarancyjny przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne, które można wysłać do nas mailowo. Do zgłoszeń należy dołączyć zdjęcia przedstawiające dany problem. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia otrzymasz od nas odpowiedź.
7. JAKIE OPCJE ZAPŁATY MAM DO WYBORU?
Po przejściu do płatności pokażą się wszystkie możliwe formy. Oferujemy płatność BLIK, standardowy przelew bankowy, płatności online z PayU oraz zakupy na raty PayU.
8. JAK MOGĘ DOKONAĆ ZAKUPU NA RATY?
Dodaj do koszyka produkty za które chcesz zapłacić ratalnie. Wybierając sposób zapłaty zaznacz “raty PayU” Wypełnij wniosek i poczekaj na decyzję pożyczkodawcy. Twoje zamówienie zostanie zaakceptowane po potwierdzeniu przez Ciebie umowy z PayU.